piątek, 5 czerwca 2015

Żółto czarne kolczyki

W ostatnim czasie nakupiłam sporo żółtej tasiemki sutasz w różnych odcieniach. Chwilę trwało zanim wymyśliłam jak wykorzystam choć część:) Końcem maja wreszcie zaczęłam szyć kolczyki. A tu 1 czerwca niespodzianka i w Cyklicznych Kolorkach u Danusi gości właśnie żółty. Tak więc dzisiaj prezentuję moje żółto - czarne kolczyki.








Długość kolczyków ok. 7,5 cm.

Czy lubię żółty? Hmm... jako dodatek w garderobie (biżuteria, torebka, buty itp) - tak, jako kolor dominujący - nie. Tak więc nie jest to mój faworyt. Jednak pomieszczenia w ciepłym żółtym kolorze zawsze działają na mnie pokrzepiająco, dodają optymizmu.

Żółty najbardziej kojarzy mi się z ciepłym słoneczkiem, żonkilami i małym kurczaczkiem:)

http://danutka38.blogspot.com/2015/06/cykliczne-kolorki-u-danutki-czerwiec.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz