wtorek, 19 maja 2015

Beżowo czarny naszyjnik

Kolejny miesiąc i kolejny kolor. Kolorem na maj w Cyklicznych kolorkach u Danusi jest beżowy. 
Czarne kaboszony otuliłam beżową tasiemką sutasz i powstał klasyczny, elegancki naszyjnik.


Długość naszyjnika ok. 50 cm.

Beż nie jest moim ulubionym kolorem, ale gości w mojej garderobie, jest dobrą bazą dla innych kolorów, bo jest neutralny. W mieszkaniu wolę biały niż beż.
W moich pracach często go wykorzystuję, bo dobrze komponuje się z innymi kolorami.

Zabawa w kolorki to dla mnie same plusy. Dzięki niej znalazłam wiele ciekawych blogów, poznałam fajnych ludzi z wyobraźnią, mój blog zyskał na popularności. Motywuje do działania.
Z wielką chęcią będę nadal brała udział w tej zabawie.

http://danutka38.blogspot.com/2015/05/cykliczne-kolorki-u-danutki-maj.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz