sobota, 15 listopada 2014

Biało - złoty komplet ślubny

Ślubny komplet zamówiony przez Panią Kamilę z Lubina uszyłam z tasiemek beżowych, złotych i białych w odcieniu ivory. W centrum kolczyków umieściłam kryształowe akrylowe połyskliwe cyrkonie. Pomiędzy sutaszowe tasiemki wkomponowałam perłowe koraliki Toho i złote perełki. Dół kolczyków i bransoletkę przyozdobiłam sznurkiem. Tył kompletu wykończyłam satyną.  Kolczyki na wkrętkach w kolorze złotym. Długość kolczyków ok.6 cm, a bransoletki ok. 17 cm + regulacja.




Po namyśle, ponieważ Pani Kamila  zrezygnowała z welonu,  poprosiła jeszcze o wykonanie grzebienia do włosów w takiej samej kolorystyce.



Wymiary:
Długość ok. 8 cm.
Szerokość ok. 4,3 cm.
Mierzone w najdłuższym i najszerszym miejscu.

 

 

1 komentarz:

  1. Po pierwszym spojrzeniu na zdjęcia wydawało mi się, że komplety pochodzą od jubilera. Bardzo staranne wykonanie i niesamowity efekt. Grzebień nawet prezentuje się na włosach lepiej od welonu. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń